<3

Min pappa svarade på mitt mail och blev varken ledsen eller arg, och han ska hjälpa mig med lite grejer, så nu känns allt bra igen & vi ska dessutom träffas lite oftare =) Det känns jättebra!
Nu har vi varit i köket mån,tis, ons och ikväll ska vi vara där 15.00-22.00 ca och sen imorgon är det nog storkök som vanligt som gäller, sen är det fucking lov! sjukt najs. :)
Igår var jag bara hemma & daniel hälsade på :) hade sjukt trevligt <3 kvällen slutade iallafall mycket BRA!

Idag har jag tvättat som en galning, typ 20 par trosor o.s.v, så jävla tradet det är att tvätta :) men ja, det var ju bra att gjorde det idag, annars hade jag fått gå utan, inte särkillt najs. :)
Nu ska jag vila och sen blir det schooola. <3


kärlek till dig <3 image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0