close!

Nu har jag precis kommit hem från jobb, och det var faktiskt riktigt roligt idag, fast jag fick börja 17, istället för 21 :) Vi hade städdag, för imorgon kommer det kontrollanter, för jag först kom så trodde jag att jag skulle dö när jag fick veta att vi skulle städa, men det var sjukt skönt, stod i kassan max 10 min, sen sprang vi alla runt med våra trasor & moppar! Räckte iallafall inte finger till någon idag, haha , förutom Lars & Kasper, för dem dummade sig och sa massa saker som jag inte förstod ett ord av !
 Det blev iallafall inget 1 tåg idag, utan 2 tåget, men hade ju Damian så det var inte så farligt :)

Imorgon är det close igen med lilla sören ;)


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0