Fredag!

Idag är det fredag, och denna helgen innebär det jobb för mig, men jag har chilla tider denna helgen, så det känns sjukt bra! 22-05 idag, och 23-05 imorgon, så det känns riktigt skönt att inte ha close och sluta 08, för det hade vi inte orkat!
Henke kom och väckte mig kl.11 imorse, för att lämna mitt tågkort, sen blev det 3 avsnitt mysteriet på greveholm, haha världens bästa julkalender! Hade dem senaste julkalendrarna inte sugit, hade jag lätt kunnat gå upp kl.7 på morgonen och kollat på dem, fast nu för tiden får man ingen varm choklad och lussebulle till som när man var liten, så varför gå upp klockan 7? Nej, det finns ingen mening med det alls.
Så snart ska jag gå och handla mat, om jag orkar gå i det här jävla skitvädret, men ja vi får se hur det blir!
Nått ska jag nog komma på! Lite tråkigt att man ska ta tåget redan klockan 21.00 idag, men ja det får gå, jag får ju sluta 5, och är det inget att göra så får man kanske gå tidigare, så det blir skojskoj! hoppas det regnar hela natten för då får vi nog inte ett skit att göra :) det blir najsnajs!

btw, du är söt!& jag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0