2010-2011 <3

Ojdå, då var det 2011, det är helt sjukt vad tiden går fort, jag kommer exakt ihåg vad jag gjorde den här dagen för ett år sedan, men det som har hänt där efter förutom vissa saker känns rätt bubbligt, jag har vad jag kommer ihåg haft ett underbart år, med världens bästa vänner och världens bästa pojkvän som jag älskar mest i hela värdlen, visst har vi haft våra svårigheter men det har fixat sig tillslut, och vi har lärt oss av det! <3
Jag har varit på ett bröllop, men eftersom jag är van vid att gå på begravningar , men dem ska vi inte tala om idag, utan vi ska ge dem den respekt dem förtjänar och låta dem vila i frid!
Jag har bytt jobb ca 2 gånger detta året, och jag har nog hamnat rätt, iallafall för stunden, sen vet man inte när jag vill gå vidare och få fler erfarenheter, men det känns som att detta ska vara ett läroår, där jag kommer att komma ifull med vad jag vill göra i framtiden och förhoppningsvis hitta rättmed dem medel jag har. En ny lägenhet detta året hade varit underbart, och kanske en sambo? vem vet det kanske händer 2011, det finns många möjligheter att växa detta året och det ska jag försöka göra!
Gott Nytt År, nu kör vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0