Stud

Idag ska jag börja skriva mitt projekt arbete som då handlar om bantningsmetoder, skoj va?!
Det ska vara klart ganska snart, och haha, den enda som börjat är nog lilla stud calle, jag, sandra & daniel har inte kommit så långt än =) haha, men det kommer.
Sen efter jag börjat skriva lite på det ska jag försöka gå igenom den jävla teorin som börjar gå mig smått på nerverna... sen efter det ska jag göra upp en fucking plan på arbetet jag ska göra i projekt & företagande. Jag kommer vara en busy women den här veckan, ska vi se hur det kommer att gå, om jag ens gjort något av detta i slutet av veckan, men det ska fan ta mig gå!
Det var iallafall en riktigt soft helg =) hade riktigt jävla skoj på heartbreak i fredes, men det var också jobbigt, för vissa blev lite sura och vissa försvann... Det är egentligen jävligt synd att man måste springa runt och oroa sig för vissa personer så mycket så man inte kan ha riktigt kul själv, men ja, det hände ju inget tragiskt så det kanske man ska vara glad för istället.

Idag har jag dessutom städat hela jävla lägenheten och jag känner mig så sjukt lökig, men lägenheten är nästan skinande ren, och jag känner mig så jävla grym, jag börjar fan bli kung på att städa.. kanske ska bli städare, not :)

Fick dessutom frånvaro lappar idag och dem ¨såg riktigt bra ut, bara 6,4 ej anmälda timmar, vissa stämde inte men orka bry sig, men måste fan skärpa mig nu. :)
Men imorgon är det nya tag, och dagen börjar med naturkunskap, och det är ju verkligen det roligaste som finns, svar nej! Så redan imorgon kommer man tappa gnistan för att plugga.. BLÄÄÄ !



//



Paramore - Mistery Business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0